Shop Mobile More Submit  Join Login
7:09 PM - 8:00 PM 12/7/2008

Okie this is the first chapter of my Christmas themed drabbles 83 So enjoy your twelve days of Christmas people! X33

Warnings: There WILL be slash in some of these so yea just warning yous >3>

It's Christmas Time

Chapter 1

Prowl / Bumblebee / presents (TF:A)
------------------------

"So Prowl what kind of presents are you gettin' me?" An excited Bumblebee asked as he sat backwards on the couch.

"Didn't Sari say only -good- children get presents?" The ninja bot countered. Bumblebee pouted, resting his chin on his folded arms as he cried, "What do you mean? I've been good!"  

Prowl chuckled and smirked lightly at his younger comrade. The yellow mech glowered and huffed, standing and moving himself to sit in Prowl's lap. The ninja bot's face didn't change at all, but there was a questioning aura around him as Bee settled in his lap.

"Please Prowl. I -promise- I won't bug you during your meditation thingy for a month!" The smaller bot begged. Prowl mentally rolled his optics and gently pressed a finger against Bumblebee's chassis.

"Five months." He replied. Bumblebee's optics flared and his pout deepened.

"Four."

"Three."

"Fine! Three it is." The yellow mech exclaimed, huffing unhappily. He crossed his arms and looked down sullenly, ignoring the ninja bot. Prowl chuckled softly, lifting Bumblebee's chin up so their optics could meet.

"Then Santa promises to give you something good this Christmas." He purred. Lips brushed against a yellow horn, eliciting a shudder from the smaller bot. Bumblebee groaned quietly and grabbed Prowl's chin, forcing him to lower his head. Their lips met in a tender kiss, pulling away minutes after it had began. The yellow mech grinned and snuggled closer to the ninja bot. He couldn't wait for the presents he would get this year.

TBC...
14 DAYS OF CHRISTMAS STARTS NOW! >83

OMG what kind of presents will Bee get 8D You'll never know! Hahaha :evillaugh:

Anyway~ Something cute and light for the first chapter x3 So I hope you all enjoyed :D

Transformers Animated - *GASP* It still belongs to the one and only HASBRO!!
Add a Comment:
 
:iconlovestransformers:
LovesTransformers Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist Digital Artist
:paranoid: *making sure no one's looking*

I can't wait to see what Bumblebee's getting either. >D
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 17, 2008
>8D Hehehe you'll never know~
Reply
:iconlovestransformers:
LovesTransformers Featured By Owner Dec 17, 2008  Hobbyist Digital Artist
Dammit! DX Why must you torture meeee?
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 17, 2008
I dunno 8D
Reply
:iconlovestransformers:
LovesTransformers Featured By Owner Dec 18, 2008  Hobbyist Digital Artist
How can you not--? *sighs* Oh well! At least I can imagine what'll happen. >D
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 18, 2008
:rofl: I wanted to leave it open xD
Reply
:iconlovestransformers:
LovesTransformers Featured By Owner Dec 19, 2008  Hobbyist Digital Artist
I hate it when stories are left open like that. DX :shakefist: Damn you!
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 19, 2008
Whhhy 8D It makes your :iconimagination1plz::iconimagination2plz::iconimagination3plz::iconimagination4plz::iconimagination5plz: work XD
Reply
(1 Reply)
:icontoonqueen:
ToonQueen Featured By Owner Dec 16, 2008  Hobbyist General Artist
Dawh! XD
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 16, 2008
Heehee X33
Reply
:iconnoisystar:
noisystar Featured By Owner Dec 15, 2008
lmao, Prowl, why did you go even lower than Bee with the month thing? lol, it must mean you truly love him :B

<3 great job! Can't wait to see more =D
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 16, 2008
XDD Prowl loves lil Bee (how can he not? >3)

Yup chapter two is already up >w<
Reply
:icondragolover4:
Dragolover4 Featured By Owner Dec 14, 2008
7 days until Hanukkah!
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Oooh nice 8D
Reply
:icondragolover4:
Dragolover4 Featured By Owner Dec 14, 2008
I know, right?
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Yup X3
Reply
:icondragolover4:
Dragolover4 Featured By Owner Dec 14, 2008
XD
Reply
:iconprowess95:
Prowess95 Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist General Artist
aww, this was SO cute!
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Thankies X3 I'm glad you liked it :D
Reply
:iconprowess95:
Prowess95 Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist General Artist
I really did! i had a fangirl moment at the thought of Bee pouting about not getting presents! LOL!
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Daaawwwww X33
Reply
:iconyondercat:
Yondercat Featured By Owner Dec 14, 2008
i love you! :iconglompplz:

well not in that way ^^; but enough to say that since you stirred up ideas inside my head for a oneshot im doing for someone. then again, the ideas might leave me like always :p

this was really good. :D
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Lol dun worry I know what ya mean X3 Heehee I'm glad you liked this! :hug:

Quick write down the idea before it escapes! O:
Reply
:iconyondercat:
Yondercat Featured By Owner Dec 14, 2008
i did but i didn't like it. ugh i hate it.

quick give me a sentence. lol
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Give you a scentence of what xD
Reply
:iconyondercat:
Yondercat Featured By Owner Dec 14, 2008
an idea. something that involves ratchet and the twins. just say two words.
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Misbehaving and ummmm forbidden ^^;
Reply
:iconyondercat:
Yondercat Featured By Owner Dec 14, 2008
well its helped a little.
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Okay good X3
Reply
(1 Reply)
:iconrvbawsome:
rvbawsome Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Santa Prowl omg yes that is win.
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
BEST. SANTA. EVER >83
Reply
:iconrvbawsome:
rvbawsome Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
I'd sit on his lap :eyes: >3
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Me too >D
Reply
:iconrvbawsome:
rvbawsome Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
...DAMN IT WHY DO YOU MAKE ME SO HORNY BITCH? D<
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
YOU LOVE IT >8D
Reply
:iconrvbawsome:
rvbawsome Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
I DO! BUT IT'S NOT COOL WHEN THERE ARE OTHER PEOPLE IN THE ROOM.
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
OH MAI :iconohohoplz:
Reply
(1 Reply)
:iconyodana:
yodana Featured By Owner Dec 14, 2008
Hurray for Christmas drabbles! :dance:
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Yup X3 Its comin' up sooooo fast 8D
Reply
:iconyodana:
yodana Featured By Owner Dec 14, 2008
I know! >3< And I can't wait to see what drabble you've cooked up for Freefall's first Christmas! <3

*BTW, I'm gonna take a shot at making a doodle of Nightflash~ >3<**
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
It'll be so CUTE! :love: Dear God I already know I'm gonna love whatever I write for him x3

(OMG really 8D Kyaaaaa~!! :iconblushplz: )
Reply
:iconyodana:
yodana Featured By Owner Dec 14, 2008
Ooooh, I can hardly wait for you to write it out so I can read it and daaaaaaaawwwww my frickin' brains out! X3

**Yeppers! >3< I've put off drawing for so long, it'll be a nice change of pace. ;3**
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Shit I'll probably do that while I'm writin' it :giggle: BTW I've finally started on your B-day fic >3 but as for the title I never come up with one until the end XD

(And that might help ya get moar creative juices flowing 83)
Reply
:iconyodana:
yodana Featured By Owner Dec 14, 2008
Hurray! X//D I'm gathering some intell. from our Swindle RP so it can help me when I do the sparkbonding bit, and then I'll get cracking at the fic! >3 You is gonna looooooove it!

**Yes indeed! <3 I'm thinking of drawing him when he's in his teen years. He'll be so frickin' cute! >3<**
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Yays!! :excited: Gawd I can't wait to read it X///3 I'm gunna DIE so happy 8D

(Daaaawwwwwwwww!~ :faint: )
Reply
(1 Reply)
:iconjazzmancometh:
Jazzmancometh Featured By Owner Dec 14, 2008
I'm hoping in one Lockdown learns about christmas! D8

I can dream can't I? xD

'Didn't Sari say only -good- children got presents?'
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Uuuhhh he might ^^; I still have like three more prompts. Andk hkhdh did I misspell something DX Argh!
Reply
:iconjazzmancometh:
Jazzmancometh Featured By Owner Dec 14, 2008
Sweet... xD pfsh, who cares about spelling
Reply
:iconneko234:
Neko234 Featured By Owner Dec 14, 2008
Lol XD True~
Reply
:iconjazzmancometh:
Jazzmancometh Featured By Owner Dec 14, 2008
spellings overrated anyways
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconneko234: More from Neko234


Featured in Collections

T.F. by Sami-SDGForce

Transformers by Lady-Date

TF - FF by KiaMianara


More from DeviantArt



Details

Submitted on
December 14, 2008
File Size
2.1 KB
Thumb

Stats

Views
2,137
Favourites
21 (who?)
Comments
2,658
×